معارفه لواندوفسکی پر تماشاگر ترین معارفه تاریخ بارسلونا نیست!

معارفه لواندوفسکی پر تماشاگر ترین معارفه تاریخ بارسلونا نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که برخی از رسانه ها خبر از این قضیه داده اند که مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی پر تماشاگر ترین مراسم معارفه تاریخ بارسلونا شده است، اما در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداده و معارفه لواندوفسکی پر تماشاگر ترین معارفه تاریخ بارسا نیست.

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی امروز در باشگاه بارسلونا و در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی نیوکمپ برگزار شد. این معارفه بسیار پر شور بود و هواداران زیادی برای دیدن مراسم معارفه مهاجم لهستانی به نیوکمپ آمده بودند. برخی از رسانه ها به اشتباه خبر داده اند که این مراسم معارفه پر تماشاگر ترین مراسم معارفه تاریخ بارسلونا است و رکورد ها شکسته شده است اما چنین چیزی نیست.

در مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی 59026 نفر حضور داشتند که این عدد یک عدد قابل توجه است. اما جالب است بدانیم که در مراسم معارفه زلاتان ابراهیموویچ در تابستان 2009، تعداد 60 هزار نفر به ورزشگاه نیوکمپ آمده بودند و بدین ترتیب آن مراسم معارفه به عنوان پر تماشاگر ترین مراسم معارفه در تاریخ بارسلونا شناخته می شود و بدین ترتیب اکنون مراسم معارفه لواندوفسکی در جایگاه دوم قرار گرفته است و رکورد مراسم معارفه زلاتان شکسته نشده است.

البته لواندوفسکی رکورد مراسم معارفه نیمار را شکست چرا که در آن مراسم 57 هزار نفر آمده بودند، اما به رکورد مراسم معارفه زلاتان نرسید.

1470