عکس؛ سوارز در همان تیم نوجوانی پس از 16 سال!

عکس؛ سوارز در همان تیم نوجوانی پس از 16 سال!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز به تازگی به تیم ناسیونال در فوتبال اروگوئه پیوسته است و بدین ترتیب دوران حرفه ای او در فوتبال اروپا خاتمه یافته است و بدین ترتیب این بازیکن راهی همان تیمی شده که دوران حرفه ای خود را از آن جا آغاز کرده بود.

به گزارش فوتبالی، گفته می شد که سوارز ممکن است راهی تیمی مثلا در لیگ آمریکا شود اما او در نهایت تصمیم گرفت که به ناسیونال برود. این باشگاه اروگوئه ای برای قدردانی از لوئیس سوارز به خاطر این تصمیمش ، یک مراسم معارفه ویژه برای او برگزار کرد. سوارز در اولین بازی خود برای ناسیونال مقابل اتلتیکو گویانینس به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد اما نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد و ناسیونال این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

سوارز اکنون در سال 2022 به تیم ناسیونال پیوسته است. او در تیم آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید به عنوان یک مهاجم نوک بزرگ شناخته شد و عملکرد خوبی داشت. سوارز بار قبلی بین سال های 2001 تا 2006 در ناسیونال اروگوئه بوده است. سوارز در آن سال ها در آکادمی ناسیونال رشد کرد و در فصل 2005/06 در تیم بزرگسالان ناسیونال بازی کرد. اکنون او پس از 16 سال دوباره در آن تیم به میدان می رود.

1470