عکس؛ لاپورتا و بالا بردن دست لواندوفسکی و دادن کارت ویژه به او

عکس؛ لاپورتا و بالا بردن دست لواندوفسکی و دادن کارت ویژه به او

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی در باشگاه بارسلونا و ورزشگاه اختصاصی این تیم یعنی نیوکمپ برگزار شد و بدین ترتیب مهاجم جدید آبی و اناری ها در مقابل هواداران این تیم معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، این مراسم معارفه نکات و سوژه های خاص خود را داشت. یکی از لحظه های جالب این مراسم معارفه زمانی بود که خوان لاپورتا دست روبرت لواندوفسکی را گرفت و مقابل هواداران بارسلونا بالا برد تا بدین ترتیب نشان دهد که او اعتقاد ویژه ای به این مهاجم لهستانی دارد و به همین دلیل به سراغ جذبش رفته است. لاپورتا چند روز پیش خودش پیراهن شماره 9 بارسلونا را بر تن کرده بود و یک عکس یادگاری با آن گرفته بود و بدین ترتیب نشان داده بود که شماره 9 بارسلونا یک شماره مهم است. اکنون این شماره 9 به لواندوفسکی داده شده است. لاپورتا در این باره گفت:"دادن شماره ۹ به لواندوفسکی تصمیم باشگاه بود، به دلایلی که از نظر تبلیغ و تصویر برای ارتقا باشگاه مهم است، بخاطر همین این تصمیم گرفته شد. با تمام احترامی که برای ممفیس قائلم تصمیم ما کاملا قابل درک و درست بود."

همچنین خوان لاپورتا در این مراسم معارفه کارت عضویت باشگاه بارسلونا را به روبرت لواندوفسکی داد تا بدین ترتیب او به طور رسمی عضو باشگاه بارسلونا شود.

1470