كامرانى‌فر: تفرقه در تيم ملى خط قرمز ماست/ مجلس نقش نظارتى دارد و فدراسيون فوتبال پاسخگو است

كامرانى‌فر: تفرقه در تيم ملى خط قرمز ماست/ مجلس نقش نظارتى دارد و فدراسيون فوتبال پاسخگو است

پایگاه خبری فوتبالی- دبيركل فدراسيون فوتبال هرگونه مداخله مجلس يا دولت در امور فدراسيون فوتبال را رد كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن كامرانى فر در پيرامون موضوعاتى كه در خصوص مداخله در موضوعات داخلى فدراسيون خصوصا مسئله انتخابات مطرح مى شود گفت: اولا ذكر اين نكته لازم و ضرورى است كه فدراسيون فوتبال منطبق با قواعد بين المللى و اساسنامه خودش به صورت كاملا مستقل اداره مى شود و در هيچ حوزه اى توصيه پذير نبوده و در امور فدراسيون هيچ دخالتى صورت نمى گيرد. يك نمونه اين موضوع شايعاتى بود كه در مورد مداخله در تغيير كادر فنى تيم ملى مطرح مى شد اما در نهايت ديديم تنها فدراسيون در اين خصوص به صورت مستقل تصميم گيرى كرد. در مورد انتخابات هم هرچند تمايلى به صحبت ندارم اما به اين نكته اشاره مى كنم كه فدراسيون بر مبناى اساسنامه خودش و به صورت مستقل اقدام مى كند و هيچ مداخله اى در اين مسايل وجود ندارد.
دبيركل فدراسيون گفت: جا دارد از نقش حمايتى مجلس در تصويب و تخصيص كمك هاى دولتى خصوصا به منظور حمايت از تيم ملى و پيگيرى پاداش ملى پوشان قدردانى كنيم. زمانى كه مجلس در تخصيص كمك هاى دولتى به فدراسيون ها كمك مى كند ما نيز پاسخگويى در زمينه نحوه هزينه كردن اعتبارات دولتى به مجلس را وظيفه خود مى دانيم كه اين نه مداخله بلكه وظيفه نظارتى نمايندگان مردم است.
كامرانى فر در پايان گفت: خواسته صريح فدراسيون فوتبال از اعضاى تيم ملى رعايت اخلاق حرفه اى و عدم ورود به بخش هاى ديگر و موضع گيرى در خصوص مسائلى است كه در حوزه مسئوليت بازيكن قرار نمى گيرد. تفرقه و دو دستگى در تيم ملى خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهيم كرد.بازيكنان تيم ملى ممكن است نگرانى هايى داشته باشند كه بخشى از آنها به حق باشد اما اين موضوعات بايد در جاى خودش و بين اعضاى خانواده مطرح شود اما بعضى اقدامات و رفتارها قابل قبول نيست. خواسته صريح هيات رييسه فدراسيون برقرارى انضباط و آرامش كامل در تيم ملى و ايستادن در برابر هرگونه خط تفرقه ، دودستگى و حاشيه سازى است. فدراسيون از تيم ملى با تمام قوا مراقبت مى كند و البته نسبت به شناسايى عوامل تفرقه افكن بيرونى كه از آنها شناخت كامل داريم و سعى مى كنند با اين اقدامات به تيم ملى نزديك شوند اقدام خواهيم كرد.

7777