مشکلات دورتموند از همان اولین هفته‌های بوندس‌لیگا آغاز می‌شود!

مشکلات دورتموند از همان اولین هفته‌های بوندس‌لیگا آغاز می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند، نیکلاس زوله و نیکو اشلوتربک را به خدمت گرفته است. از این جهت مانوئل آکانجی نمی‌تواند در ترکیب باشد. اما اکنون ممکن است دوباره او مورد نیاز باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه بیلد چاپ آلمان، همانند بازی‌های دوستانه، مانوئل آکانجی در دور اول جام حذفی برابر مونیخ 1860 (3-0) در ترکیب بروسیا دورتموند غایب بود. ادین ترزیچ سرمربی تیم در این باره این گونه توضیح داد: "برای ما مهم بود که از بازیکنانی استفاده کنیم که در فصل آینده با ما خواهند بود."

مانوئل آکانجی بیست و هفت ساله پس از چهار سال و نیم حضور در بروسیا دورتموند پیش از یک سال به پایان قردادش در لیست فروش تیم قرار گرفته است. اما یک امید کوچک امید برای آکانجی وجود دارد. نیکلاس زوله در بازی برابر مونیخ 1860 از ناحیه ران آسیب دید و دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. به گزارش خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، دورتموند اکنون در حال بررسی این موضوع است که آیا آکانجی دست کم به عنوان یک گزینه جانشین به ترکیب باز خواهد گشت یا خیر؟ شروع بوندس‌لیگا دیدار برابر بایرلورکوزن (6 آگوست 2022، 15 مرداد 1401)

اما آکانجی باید همچنان به فروش برسد. البته شرایط فعلی نشان داده که خروج مدافع سوئیسی آسان نیست. باشگاه‌های علاقه‌مند مانند آرسنال یا اینترمیلان می‌دانند که زمان به نفع آن‌هاست و در پایان بازار نقل و انتقالات می‌توانند با هزینه پایین‌تری دست به خرید بزنند.

خرید جدید زنبورها در دیدار جام حذفی برابر مونیخ ۱۸۶۰ از ناحیه ران آسیب دید. حالا زوله بیست و شش ساله نمی‌تواند برابر بایرلورکوزن به میدان برود. از طرفی بازی در خانه فرایبورگ و دیدار خانگی برابر وردربرمن هم برای او از دست خواهد رفت.

9404