ستاره تیم ملی فوتسال: برای من لیگ قهرمانان اروپا متفاوت و خاص است

ستاره تیم ملی فوتسال: برای من لیگ قهرمانان اروپا متفاوت و خاص است

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.

به گزارش فوتبالی، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از دو سال حضور در تیم فوتسال بنفیکا، راهی پالما اسپانیا شد و دو سال آینده را در این تیم که نایب قهرمان لیگ اسپانیا شده است، حضور خواهد داشت.

طیبی بعد از سفر به جزیره مایورکا، روز گذشته به باشگاه پالما رفت و مراسم معارفه او با حضور مدیر این باشگاه برگزار شد.

این بازیکن گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و برای پالما بازی می‌کنم. هدف‌های زیادی دارم. تیم بسیار خوبی داریم و برای پیشرفت خواهیم جنگید.

او خود را به عنوان بازیکن هجومی که «دائماً به دنبال گلزنی است با اولویت کمک به پیروزی تیم» تعریف کرد و اطمینان داد که به عنوان بخشی از تیم، همیشه سعی می‌کند بهترین کار را برای تیم انجام دهد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: من مشتاق بازی در اسپانیا هستم. اهداف زیادی دارم که امیدوارم اینجا در پالما به آنها برسم. مهمترین چیز تیم است، من اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم تا به اهدافش برسد.

طیبی با بیان اینکه پالما آماده رقابت و جنگیدن برای تمامی رقابت‌ها است گفت: از اینکه می‌توانم در بهترین لیگ جهان بازی کنم خوشحالم اما برای من لیگ قهرمانان اروپا متفاوت و خاص است.

وی همچنین از حضور پالما در فینال فصل گذشته لیگ فوتسال اسپانیا و نایب قهرمانی این تیم ابراز رضایت کرد و افزود: هر بازیکنی دوست دارد در باشگاهی مانند پالما باشد. ما تیم فوق العاده ای داریم و مطمئنم به زودی می‌توانم با هم تیمی‌هایم دیدار کنم.

علیرغم اینکه طیبی تنها یک روز در مایورکا بوده است، او اذعان می‌کند که در این جزیره احساس راحتی می‌کند، اگرچه او همچنین می‌داند که زمان کافی برای شناختن این مکان را ندارد.

طیبی همچنین اذعان داشت که دوستان زیادی در ایران منتظر این اجرا هستند و قول داد که زبان اسپانیایی خود را به سرعت بهبود ببخشد.

7777