رئال مادرید و آنچلوتی بر سر پست مهاجم نوک به توافق رسیدند؟

رئال مادرید و آنچلوتی بر سر پست مهاجم نوک به توافق رسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید و کارلو آنچلوتی درمورد مشکل کمبود مهاجم نوک به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، درحالی که کریم بنزما رسما تنها مهاجم شماره ۹ قابل اتکای رئال مادرید است اما به نظر می رسد باید درمورد یک جایگزین برای او در تابستان جاری تصمیم گیری شود.

بورخا مایورال و لوکا یوویچ برای از رئال مادرید جدا شدند و راهی تیم های ختافه و فیورنتینا شدند و اکنون فقط ماریانو دیاز به عنوان جایگزین بنزما در پست مهاجم نوک باقی مانده است. 

کارلو آنچلوتی در پیش فصل استفاده از ادن هازارد را در این پست امتحان کرد همچنین از آنجایی که مهاجم کاستیا یعنی خوانمی لاتاسا در تور پیش فصل حضور داشت، ممکن است در برخی موارد از او نیز برای حضور در تیم اصلی دعوت شود.

به گزارش روزنامه آ اس، آنچلوتی به باشگاه اعلام کرده که از ترکیب تیم راضی است و نیازی به آوردن مهاجم جدید نیست. به عقیده این مربی ایتالیایی با وجود رودریگو گوئس، ادن هازارد و مارکو آسنسیو خط حمله تیم در وضعیت مناسبی قرار دارد.

همچنین ماریانو می تواند بدون لطمه زدن به نقشه مربی از تیم جدا شود و فقط خروج احتمالی آسنسیو ممکن است تاثیر گذار باشد. اگر این بازیکن ۲۶ ساله بخواهد باشگاه را ترک کند، آنچلوتی باید به دنبال جذب بازیکن جدید برود.

تقابل بین نقشه آنچلوتی و مربی بارسلونا ژاوی هرناندز نیز جالب توجه است. چرا که آنچلوتی به ترکیب مهاجم هایی که دارد راضی است اما ژاوی لواندوفسکی و رافینیا را خریده است و هنوز هم ممکن است خرید داشته باشد.

1470