رسمی؛ ستاره پرتغالی به پاریسن ژرمن پیوست

رسمی؛ ستاره پرتغالی به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رناتو سانچز، ستاره 24 ساله پرتغالی به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست و بدین ترتیب تیم پاریسی یک بازیکن جدید را در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن رناتو سانچز بود و در نهایت موفق شد این بازیکن را جذب کند. گالتیه سرمربی جدید پی اس جی به این هافبک پرتغالی اعتقاد ویژه ای دارد و به همین دلیل از مدیران پی اس جی خواسته بود تا این بازیکن را جذب کنند و در نهایت همین اتفاق هم افتاد و اکنون رناتو سانچز به طور رسمی به پی اس جی پیوسته است.

سانچز بین سال های 2019 تا 2022 در لیل حضور داشت. این بازیکن با مبلغی حدود 15 میلیون یورو راهی پی اس جی شده است و قراردادی تا سال 2027 یعنی به مدت 5 سال امضا کرده است.

رناتو سانچز پس از پیوستن به پی اس جی گفت:" من واقعا خوشحالم که به اینجا یعنی پاریسن ژرمن پیوستم. این چند روز اخیر برای من و خانواده ام بسیار مهم بوده است. من مطمئن هستم که با امضای قرارداد با باشگاه، انتخاب درستی انجام داده ام. من پاری سن ژرمن را انتخاب کردم زیرا فکر می کنم این بهترین پروژه برای من است. ماندن در فرانسه برای من مهم بود، زیرا از قبل این لیگ را می شناسم."

1470