عکس؛ وقتی راموس بر توپ طلای مودریچ بوسه زد!

عکس؛ وقتی راموس بر توپ طلای مودریچ بوسه زد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جنجالی ترین جوایز توپ طلا در سال های اخیر مربوط به سال 2018 میلادی است جایی که لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلا شد و بدین ترتیب سلطه چندین و چند ساله مسی و رونالدو بر این جایزه را شکست.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در فصل 2017/18 توانست به همراه رئال مادرید قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و از سویی در جام جهانی 2018 هم بسیار درخشان ظاهر شد و با تیم ملی کرواسی به فینال بازی ها رسید. البته کرواسی در فینال مقابل تیم ملی فرانسه با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و نتوانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

لوکا مودریچ در سال 2018 به عنوان بهترین بازیکن سال جایزه توپ طلا برد که این قضیه انتقاد های غیر مستقیم کریستیانو رونالدو را به همراه داشت چرا که او که به تازگی رئال مادرید را ترک کرده بود و راهی یوونتوس شده بود، معتقد بود که توپ طلای 2018 حق او بوده است.

از سویی اما در رئال مادرید بازیکنان این تیم به خوبی از مودریچ حمایت کردند و پشتش ایستادند و معتقد بودند که توپ طلا به درستی به لوکا مودریچ رسیده است چرا که او بهترین عملکرد را در سال 2018 داشته است.

یکی از صحنه های جالب مربوط به زمانی بود که مودریچ از توپ طلای خود در برنابئو رونمایی کرد. سرخیو راموس در رختکن رئال مادرید بر توپ طلای مودریچ بوسه ای به یاد ماندنی زد!

1470