عکس؛ وقتی پیراهن ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو تا مرز پاره شدن رفت!

عکس؛ وقتی پیراهن ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو تا مرز پاره شدن رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون برناردو سیلوا مطرح است و برخی از رسانه ها گفته اند که او یکی از گزینه های بارسلونا است و برخی دیگر هم پی اس جی را به عنوان هدف بعدی او معرفی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، البته پپ گواردیولا به طور کلی همواره دوست دارد بازیکنانی را که در ترکیبش نقشی کلیدی داشته اند، حفظ کند و برناردو سیلوا هم از آن بازیکنان است. این وینگر پرتغالی در ترکیب پپ گواردیولا نقشی کلیدی داشته است. گواردیولا همواره و در هر تیمی که بود برخی از بازیکنان را داشته که نقش یکسانی در ترکیب او داشته اند و از آن ها به شکلی مشابه به هم استفاده کرده است. برناردو سیلوا هم در منچسترسیتی از این بازیکنان بوده است. او در این روز ها مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

اما این ستاره 27 ساله پرتغالی در فصلی که گذشت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمد و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید قرار گرفت؛ همان بازی معروفی که رئال مادرید در آن کامبک زد و منچسترسیتی را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.

برناردو سیلوا در آن بازی پاس تک گل منچسترسیتی را به ریاض محرز داد اما به طور کلی در چنگال هافبک های رئال مادرید مثل والورده و کاماوینگا گرفتار بود و روی یک صحنه نزدیک بود پیراهنش توسط والورده پاره شود!

1470