بارسلونا چطور هنوز از مسی پول در می آورد؟

بارسلونا چطور هنوز از مسی پول در می آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی در تابستان 2021 و با تمام شدن قراردادش با آبی و اناری ها بارسلونا را ترک کرد و بدین ترتیب راهی پی اس جی شد اما این طور که به نظر می رسد، بارسا هنوز هم از لیونل مسی پول در می آورد!

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی با توجه به شهرت بالایی که دارد و اینکه یک ستاره بین المللی است و در شبکه های اجتماعی فالوور های زیادی دارد، می تواند برای باشگاه خود درآمدزایی کند و به نوعی برای باشگاهش درآمد داشته باشد. محبوبیت مسی به این قضیه کمک زیادی می کند. این قضیه بدیهی است که با رفتن مسی از بارسلونا درآمد باشگاه بارسا از راه بازیکنانش کمتر شده است.

اما به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا هنوز هم از لیونل مسی پول در می آورد. در واقع باشگاه بارسا هنوز هم بازوبند های کاپیتانی بارسا را که زمانی بر دستان مسی بود، به فروش می رساند. این بازوبند های کاپیتانی امضای لیونل مسی را هم بر روی خود دارند. بارسا هر کدام از این بازوبند های کاپیتانی را به قیمت 720 یورو به فروش می رساند. این رقم به نسبت اینکه جنس برای فروش گذاشته شده یک بازوبند کاپیتانی امضا شده است، رقم قابل توجهی است.

1470