بارسلونا پیشنهاد اولیه خود را به جانشین پیکه داد؟

بارسلونا پیشنهاد اولیه خود را به جانشین پیکه داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا پیشنهاد اولیه خود را برای بازیکن اتلتیک بیلبائو یعنی اینیگو مارتینز به این تیم ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا درحال حاضر ۵ مدافع وسط در ترکیب خود دارد ولی به نظر می رسد به اضافه کردن یک مدافع دیگر نیز علاقه‌مند است.

به گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا به تازگی پیشنهاد اولیه خود را برای مدافع اتلتیک، اینیگو مارتینز ثبت کرده است. قرارداد این مدافع ۳۱ ساله تابستان بعد به پایان می رسد و مدیر ورزشی، متئو آلمانی تصمیم گرفته است شرایط را با پیشنهاد اولیه ۱۵ میلیون یورو بسنجد. باشگاه اتلتیک در تلاش برای ترغیب مارتینز به تمدید قرارداد است اما وی تا کنون هرگونه پیشنهادی را رد کرده و به باشگاه گفته است که قصد ندارد حضور خود در بیلبائو را تمدید کند.

احتمال کمی وجود دارد که اتلتیک بخواهد این پیشنهاد را بپذیرد. این تیم باسکی از نظر مالی قادر به پرداخت بدهی های خود است و به نظر می رسد ضرر از دست دادن بازیکن برای آنها بیشتر از ضرر مالی باشد. اگر این انتقال انجام شود، نشان دهنده این خواهد بود که مربی بارسلونا ژاوی هرناندز قصد دارد در این فصل گاهی اوقات با سه مدافع میانی بازی کند. در غیر این صورت آوردن این تعداد مدافع میانی فقط برای بازی در دو پست، اضافی و بی فایده است.

شایان ذکر است که درحال حاضر سرجینیو دست و جوردی آلبا تنها مدافعان کناری واقعی بارسلونا هستند هرچند سرجی روبرتو نیز قبلا در این پست بازی کرده است.

از اینیگو مارتینز به عنوان جانشین پیکه در بارسلونا یاد می شود.

1470