وایرال شدن تصویری بامزه از استقبال از مدافع تازه‌وارد بارسلونا

وایرال شدن تصویری بامزه از استقبال از مدافع تازه‌وارد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده مدافع فرانسوی یکی از بمب های تابستانی بارسلونا بود.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به درخواست ژاوی برای تقویت خط دفاعی خود به سراغ کنده رفت و این مدافع فرانسوی را به ترکیب تیمش اضافه کرد. کنده با 50 میلیون یورو از سویا راهی بارسلونا شد. این بازیکن مدتها بود که مورد توجه چلسی قرار داشت اما در نهایت با خواست خودش راهی نیوکمپ شد و به بازیکنی مهم در خط دفاعی تیم کاتالان تبدیل خواهد شد.

کنده در اولین حضورش در زمین تمرین بارسلونا با استقبال جالبی از جانب بازیکنان بارسلونا مواجه شد. در حقیقت بازیکنان بارسا برای این مدافع فرانسوی تونل زدند تا از میان آنها رد شود و هر کدام ضربه آرامی به او زدند. صفحه بارسلونا نیز تصویر این لحظه جالب را منتشر کرده که این تصویر در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

ژاوی مدتها بود که به دنبال تقویت خط دفاعی بود که با حضور کنده تا حد زیادی خیالش راحت شده است. احتمالا زوج کریستنسن - کنده زوج دفاعی تیم کاتالان را در فصل آینده تشکیل خواهند داد که گزینه های دیگر همچون اریک گارسیا و پیکه باید از روی نیمکت منتظر فرصتشان بمانند. البته ارائوخو نیز شانس زیادی برای رسیدن به ترکیب و رقابت با زوج دفاعی تازه وارد دارد.

4125