جواهری که از دست بارسلونا پرید و در یوونتوس می‌درخشد

جواهری که از دست بارسلونا پرید و در یوونتوس می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان خریدهای زیادی را داشت اما در جذب یک بازیکن جوان ناکام بود.

به گزارش فوتبالی، کنان ایلدیز بازیکن آلمانی - ترکیه ای پس از اتمام قرارداد با آکادمی بایرن مونیخ به بازیکن آزاد تبدیل شده بود. این بازیکن پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد و به آکادمی یوونتوس ملحق شد. ایلدیز تا 2025 با تورینی ها قرارداد بست و فعلا در رده های پایه یوونتوس بازی خواهد کرد.

کنان در تیم زیر 19 سال یوونتوس عضویت دارد هر چند که به نظر می رسد که به زودی به تیم زیر 23 سال یووه ملحق شود که در لیگ دسته سه ایتالیا حضور دارد. در حقیقت این بازیکن می تواند به تدریج رشد کند و خودش را برای حضور در تیم بزرگسالان ثابت کند.

کنان ایلدیز خیلی زود در اکادمی یوونتوس درخشید. این بازیکن در مسابقات تابستانی آئش توانست چهار گل به ثمر برساند و باعث قهرمانی تیمش شود. سه تا از گلهای او در فینال مقابل یوونتوس بودند. ایلدیز که در پست هافبک هجومی بازی می کند، تکنیک بالایی دارد و عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد. این بازیکن در لیست 80 نفره جایزه پسر طلایی سال 2022 به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا نیز حضور دارد و به نظر می رسد که با وجود این که فقط 17 سال سن دارد، آینده بزرگی پیش روی خود دارد و شاید مدیران بارسا از این که او را از دست دادند، سخت پشیمان شوند.

4125