تیم منتخب اروپا و تیم منتخب آمریکای جنوبی از نگاه مارکا(عکس)

تیم منتخب اروپا و تیم منتخب آمریکای جنوبی از نگاه مارکا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دو قاره آمریکای جنوبی و اروپا در حال حاضر بدون شک بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند و در واقع قطب های اصلی ستاره سازی در دنیای فوتبال هستند و البته که این مسئله تازگی ندارد و از گذشته ها به همین شکل بوده است.

به گزارش فوتبالی، فلسفه اصلی برگزاری فینالیسیما هم که میان تیم ملی ایتالیا و تیم ملی آرژانتین برگزار شد همین بود که در واقع دو قطب اصلی دنیای فوتبال با هم روبرو شوند. در آن بازی تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمان آمریکای جنوبی یعنی رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف قهرمان اروپا یعنی قهرمان رقابت های یورو 2020، تیم ملی ایتالیا رفت و در نهایت آن بازی را تیم ملی آرژانتین با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان برد.

در هر دوی این قاره ها ستاره های زیادی وجود دارد که روزنامه مارکا یک تیم منتخب برای آمریکا جنوبی و یک تیم منتخب برای اروپا آماده کرده است.

ترکیب منتخب آمریکای جنوبی بدین شرح است: آلیسون، مولینا، مارکینیوش، میلیتائو، دیویس، فابینیو، فدریکو والورده، کاسمیرو، مسی، وینیسیوس، داروین نونیز. 

البته در ترکیب آمریکای جنوبی، دیویس را هم که کانادایی است قرار داده اند.

ترکیب منتخب اروپا بدین شرح است: کورتوا، آرنولد، روبن دیاز، فن دایک، تئو هرناندز، رودری، مودریچ، امباپه، دی بروینه، برناردو سیلوا، کریم بنزما.

1470