عکس؛ اولین رویارویی خرید جدید بارسلونا با بازیکنی که توپ را به صورتش زد!

عکس؛ اولین رویارویی خرید جدید بارسلونا با بازیکنی که توپ را به صورتش زد!

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کُنده که به تازگی به از سویا به بارسلونا پیوسته است، در تمرینات بارسا با جوردی آلبا روبرو شد و اولین رویارویی و برخورد را با او داشت و خیلی ها کنجکاو بودند تا ببینند که جوردی آلبا با او چه برخوردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ژول کُنده در بازی بارسلونا و سویا در فصل گذشته روی یک صحنه توپ را به صورت جوردی آلبا کوبید و بدین ترتیب حاشیه ساز شد. اکنون این بازیکن در این تابستان به بارسلونا پیوسته است و با جوردی آلبا هم تیمی شده است. از زمانی که کُنده به بارسلونا پیوسته است، در شبکه های اجتماعی حرف و حدیث های زیادی مطرح بود که آلبا چه برخوردی با او خواهد داشت و کاربران شبکه های اجتماعی با این قضیه شوخی می کردند.

در نهایت جوردی آلبا و ژول کنده در تمرین بارسلونا با هم مواجه شدند و جوردی آلبا بازیکن جدید بارسلونا را در آغوش کشید و بدین ترتیب با او خوش و بش کرد و مشخص شد که آلبا او را به خاطر زدن توپ به صورتش بخشیده است و اکنون به چشم یک هم‌تیمی ارتباط خوبی با او دارد. آلبا در حال حاضر یکی از بازیکنان با سابقه بارسلونا و یکی از کاپیتان های این تیم است و به همین دلیل در جهت یکدست بودن تیم تلاش می کند.

1470