تمام افتخارات مسی پس از رفتن از بارسلونا در یک قاب(عکس)

تمام افتخارات مسی پس از رفتن از بارسلونا در یک قاب(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره حال حاضر پی اس جی در تابستان 2021 و با تمام شدن قراردادش با بارسلونا دیگر قرارداد خود را با آبی و اناری تمدید نکرد و بدین ترتیب تبدیل به یک بازیکن آزاد شد و به عنوان یک بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی که از بچگی در بارسلونا حضور داشته است، افتخارات تیمی و فردی زیادی را در جمع آبی و اناری ها به دست آورده است اما او پس از جدایی از بارسا باز هم به افتخاراتی رسیده است. آخرین جامی که مسی در بارسلونا به دست آورد، کوپا دل ری 2020/21 بود که او در فینال مقابل اتلتیک بیلبائو هم خوش درخشید و گلزنی کرد و بدین ترتیب بارسای رونالد کومان قهرمان شد.

مسی پس از جدایی از بارسلونا به همراه پی اس جی دو جام برده است که یکی از آن ها لیگ 1 فرانسه در فصل گذشته و دیگری سوپرجام فرانسه در همین تابستان است. او همچنین با آرژانتین دو جام برد که یکی از آن ها کوپا آمه ریکا و دیگری فینالیسیما است. مسی چند روز پس از اینکه قراردادش با بارسا خاتمه یافت قهرمان کوپا آمه ریکا شد.

از نظر افتخارات فردی هم لیونل مسی موفق شد جایزه توپ طلای سال 2021 را در حالی که در پی اس جی حضور داشت ببرد. البته بخش اصلی این جایزه را مدیون زمانی است که در بارسا حضور داشته است.

1470