نوری: ساپینتو کار سختی در پیش دارد؛ قبول هدایت استقلال ریسک بزرگی است

نوری: ساپینتو کار سختی در پیش دارد؛ قبول هدایت استقلال ریسک بزرگی است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو کار سختی را در استقلال پیش رو خواهد داشت چون هدایت تیمی را برعهده گرفته است که فصل گذشته بدون باخت قهرمان ایران شد و قبول مربیگری استقلال ریسک بزرگی برای او محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد نوری درباره شرایط استقلال اظهار داشت: چهار-پنج هفته ابتدایی لیگ برتر برای استقلال مناسب است. سپاهان اولین حریف استقلال در لیگ برتر است و با توجه به این که این تیم هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده‌، شاگردان ساپینتو می‌توانند سه امتیاز اول را کسب کنند.

وی افزود: ملوان و مس کرمان با توجه به اینکه از لیگ آزادگان تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند، رقیبان ناشناخته و سرسختی برای استقلال بوده و از سپاهان خطرناک‌تر خواهند بود و نباید چنین تیم‌هایی را دست کم گرفت.

نوری تصریح کرد: ساپینتو به عنوان یک مربی خارجی، انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های فنی‌اش را نشان دهد و امیدوارم که در استقلال به موفقیت برسد چرا که استقلال تیمی است که ما جوانی‌مان را در آن سپری کردیم و با بردهایش می‌خندیم و با شکست‌هایش ناراحت می‌شویم.

وی تاکید کرد: استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبروست اما بازیکنانی را در این پست در اختیار دارد که از نظر سبک فوتبالی شبیه به هم هستند و از دیدگاه من به یک بازیکن سرعتی نیاز دارد. پیمان بابایی فوتبالیست خوبی است و در تراکتور عملکرد خوبی داشت اما استقلال با همه تیم‌ها فرق دارد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: ساپینتو زمانی هدایت استقلال را برعهده گرفت که یارگیری از سوی باشگاه انجام شده بود. افرادی به باشگاه مشاوره دادند و من و خیلی‌ها نمی‌دانیم چه کسانی هستند. البته با توجه به اینکه مربی دیر جذب شد، اگر در فصل نقل و انتقالات اقدامی نمی‌شد تیم عقب می‌افتاد.

وی گفت: استقلال به یک پلی‌میکر و وینگر چپ سرعتی و تکنیکی نیاز دارد و باید هر چه سریع‌تر این نفرات جذب شوند تا تیم پرقدرتی داشته باشیم.

7777