سجادی: نابودکنندگان باشگاه‌ها برایم خط و نشان کشیدند

سجادی: نابودکنندگان باشگاه‌ها برایم خط و نشان کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش در آخرین مصاحبه خود به مشکلاتی پرداخته که قرارداد با مارک ویلموتس بلژیکی برای فدراسیون، پرسپولیس و در مجموع فوتبال کشور ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حمید سجادی که روز گذشته در خانه ملت حاضر شد و روز سختی را در حضور نمایندگان پشت سر گذاشت، در آخرین مصاحبه خود درخصوص پرونده ویلموتس، این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرده است: طبق قانون ما یک وظیفه نظارتی در ورزش کشور و در قبال همه رشته‌ها داریم. در برنامه صف اول تمام ابعاد پرونده ویلموتس و مبالغی که به‌صورت پیش پرداخت به او دادیم و ضمانتی که یکی از شرکت‌ها برای این مربی پرداخت کرد، توضیح دادم.
وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به‌صورت ریالی به شرکت مورد نظر بابت دو میلیون یورو پرداخت کرده است. از آنجا که ضمانت پرداخت ساختمان فدراسیون بود درحال حاضر شش‌دانگ ساختمان به نام شرکت شده است. سه‌دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به نام شرکت شده چون ساختمان پرسپولیس نیز جزو دارایی‌های فدراسیون فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: علاوه‌بر مبلغ سه میلیون و سیصد هزار یورویی که باید به ویلموتس پرداخت شود اخیرا رای دستیاران این مربی نیز صادر شد و فدراسیون فوتبال منتظر اعلام جریمه دیرکرد پرداخت به آقای ویلموتس هم است. این اتفاق عبرتی برای ورزش کشور است و اینکه بعد از این بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی گفت: مردم از ما و دستگاه‌های حاکمیتی انتظار پیگیری دارند و برای این مشکلی درحال همفکری هستیم که رسیدگی لازم را داشته باشیم و نتایج آن نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. آنچه مشخص است ما نمی‌توانیم به پرونده ویلموتس بی‌تفاوت باشیم. بعد از برنامه صف اول عده‌ای بر من خرده گرفتند که چرا به موضوع ویلموتس در برنامه پرداختم؛ همان کسانی که خودشان در گذشته باشگاه‌های بزرگی را به نابودی کشاندند در فضای مجازی برای من خط و نشان کشیدند.
سجادی خاطرنشان کرد: بنده در برنامه صف اول به وظیفه قانونی و حاکمیتی که تعیین شده عمل کردم و یکسری از نکات را گفتم. خیلی‌ها با این صحبت‌ها به لرزه افتادند بدون اینکه بخواهم نامی از کسی ببرم.

7777