کامرانی‌فر: هیات فوتبال ‌استان‌ها بازوان اصلی اجرایی فدراسیون هستند

کامرانی‌فر: هیات فوتبال ‌استان‌ها بازوان اصلی اجرایی فدراسیون هستند

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل فدراسیون فوتبال در دومین همایش دانش‌افزایی دبیران هیات های فوتبال استانها به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر در دومین همایش دانش افزایی دبیران هیات های فوتبال استانهای سراسر کشور گفت: به شما عزیزان که زحمات هیات فوتبال استانها بر عهده تان است خوش آمد می گویم. تشکر ویژه دارم از طهمورث حیدری عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استانها و همکارانش همچنین به هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خوش آمد می گویم.
وی اضافه کرد: این یک واقعیت است که اگر با هم کیفیت اقدامات را بهتر کنیم شرایط بسیار بهتر خواهد بود. امیدوارم باهم دیگر اتفاقات خوبی برای فوتبال رقم بزنیم. در ادامه این دوره سایر همکاران در کمیته و دپارتمان ها نیز ملحق خواهند شد. در هیات های فوتبال دبیران بیشتری بار را روی دوش دارند و بازوان اصلی اجرایی فدراسیون در استانها هستند. برگزاری مسابقات در استانها بر عهده شما است و درخواست ما این است که اصل بی طرفی را داشته باشید و حتی حمایت از تیم های میهمان بیشتر هم باشد.
دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد:یکی از موارد مهمی که می خواهم به آن اشاره کنم این است که مشکلات داخل استان را داخلی برطرف کنید و بعضا مواردی به فدراسیون ارجاع می شود که نیازی به ورود فدراسیون ندارد.
کامرانی فر در پایان اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم نحوه مکاتبات هیات ها با فدراسیون است که باید با دقت و استاندارد بیشتری همراه شود. صورت حساب های مالی باید دقیق و در اسرع وقت سال مالی انجام شود. هیات های فوتبال شهرستانها به عنوان زیر مجموعه استانها باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و برای آنها وقت بیشتری بگذارید. استعدادهای شناخته نشده باید توسط تیم های استعدادیابی ساماندهی شده توسط هیات ها شناسایی شوند و اقدامات زیرساختی بیشتری از سوی هیات ها را شاهد باشیم.

7777