مدیر رئال مادرید، شاهد دادگاه نیمار

مدیر رئال مادرید، شاهد دادگاه نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید به عنوان شاهد در دادگاه قضایی علیه ساندرو راسل مدیر بارسلونا به خاطر تخلفات مالی در زمینه جذب نیمار داسیلوا شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا ملحق شد اما به نظر می رسد که در زمینه انتقال وی تخلفات مالی شدیدی رخ داده است و به همین خاطر هم راسل و هم نیمار باید به خاطر این پرونده در دادگاه حضور پیدا کنند.

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید یکی از هجده شاهد پرونده خواهد بود که به سوالات وکلای طرفین پاسخ خواهد داد و در مورد این پرونده اظهار نظر خواهد کرد. مدیر رئال مادرید در روز 28 مهرماه به عنوان شاهد در دادگاه شعبه ششم بارسلونا حضور پیدا خواهد کرد. مدیر رئال مادرید بر اساس اطلاعات خود در مورد قیمت واقعی نیمار به سوالات پاسخ خواهد داد.

دادستان خواستار پنج سال حبس و ده میلیون یورو جریمه برای ساندرو راسل مدیر سابق بارسلونا به اتهام فساد و کلاهبرداری شده است و از طرفی برای نیمار نیز درخواست دو سال حبس و ده میلیون یورو جریمه داشته است.

بارسلونا برای این انتقال 25.17 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به سانتوس پرداخته و 60 میلیون یورو هم به شرکت تحت مالکیت پدر نیمار پرداخته اما شرکت DIS که یکی از وکلای نیمار بوده برای 40 درصد حق انتقال نیمار فقط 6.8 میلیون یورو دریافت کرده است.

فلورنتینو پرز در فوریه 2016 گفته بود که حدس می زند که مبلغ انتقال نیمار به بارسلونا به 150 میلیون یورو رسیده است و به همین خاطر مدیر رئال مادرید به عنوان شاهد در دادگاه حاضر می شود و به سوالات پاسخ خواهد داد.

4125