شماره 7 پرسپولیس، این فصل می‌درخشد؟

شماره 7 پرسپولیس، این فصل می‌درخشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شماره 7 پرسپولیس یکی از مهره‌های کلیدی یحیی  گل‌محمدی در لیگ بیست و دوم خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی در بازگشت به پرسپولیس، انگیزه زیادی برای درخشش در این تیم دارد. او که برای سومین بار پیراهن این تیم را می‌پوشد،  در آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس که مقابل تیم ملی امید برگزار شد روی 2 گل از گلی که قرمزها وارد دروازه حریف کردند نقش تاثیرگذاری داشت. او روی گل اول، بعد از گرفتن توپ از بازیکن حریف، با یک پاس عمقی، مهدی عبدی را در موقعیت گلزنی قرار داد که خطای مدافع تیم امید روی مهاجم پرسپولیس، باعث شد قرمزها صاحب ضربه ایستگاهی شوند و سعید صادقی گل اول بازی را بزند.

در صحنه گل دوم هم، یک و دوی سروش رفیعی و مهدی عبدی، مهاجم سرخ‌پوشان را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که عبدی به‌خوبی و با یک بغل پا، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

آمادگی رفیعی جلوی تیم امید، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای یحیی گل‌محمدی و هواداران تیمش باشد. رفیعی که قدرت بازیسازی بالایی دارد، جزو آن دسته هافبکهایی محسوب می‌شود که پاسهای عمقی‌شان، مثال‌زدنی است و می‌توانند در هر لحظه از بازی، مهاجمان تیمشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند فصل درخشانی در انتظار شماره 7 تیمشان باشد و باید دید رفیعی می‌تواند بازگشت موفقی به پرسپولیس داشته باشد یا نه.

7655