تصمیم جدید پوگبا درباره عمل جراحی؛ به جام جهانی می‌رسد؟

تصمیم جدید پوگبا درباره عمل جراحی؛ به جام جهانی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پوگبا تصمیم گرفت تا زانوی خود را عمل نکند و بدین ترتیب او مدتی را از میادین دور خواهد بود و باید دید که پس از آن شرایطش چگونه می شود.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا با همفکری متخصصان تصمیم گیری درمورد مصدومیت زانوی پل پوگبا و جراحی آن به تاخیر افتاده بود اما در نهایت پوگبا تصمیم نهایی خود را گرفت. یوونتوس و تیم ملی فرانسه می خواستند بدانند آیا این بازیکن جام جهانی را از دست می دهد یا نه. اکنون پوگبا نمی خواهد زانوی خود را عمل کند و بدین ترتیب 5 هفته از میادین دور خواهد بود و پس از آن شرایطش مشخص می شود. در واقع در صورت عمل جراحی او جام جهانی را به احتمال بالاتری از دست می داد اما اکنون او شانسی برای حضور در جام جهانی در صورت مناسب بودن شرایط پس از بازگشت به میادین خواهد داشت.

گفتنی است که غضروف کناری زانوی راست او طی تمرینی در تور پیش فصل یوونتوس در ایالت متحده جراحت برداشت. پوگبا بدون اینکه حتی با پیراهن یوونتوس بازی رسمی داشته باشد با تصمیمی مواجه است که می تواند کل حرفه او را دگرگون کند.

برای جراحی دو گزینه وجود دارد یک اینکه کل غضروف برداشته شود و وی برای یک یا دو ماه از میادین دور بماند یا اینکه جراحت بخیه زده شود که یک درمان بلند مدت برای این مشکل تکرار شونده محسوب می شود اما ریسک از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ را برای او دارد.

این بازیکن ۲۹ ساله ترجیح داد درمان او کوتاه مدت باشد و بدین ترتیب ریسک کرده است و باید دید که شرایط او 5 هفته دیگر و وقتی که بازگشت به چه شکل پیش می رود.

1470