توضیح معاون پرسپولیس؛ چرا کاسیانو و دیگر مهاجم برزیلی به ایران نیامدند؟

توضیح معاون پرسپولیس؛ چرا کاسیانو و دیگر مهاجم برزیلی به ایران نیامدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای پرسپولیسی نشدن کاسیانو دیاز چه بود؟

به گزارش فوتبالی،  در شرایطی که کاسیانو دیاز گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش بود اما نهایتا حضور مهاجم این برزیلی در پرسپولیس منتفی شد تا قرمزها مذاکراتشان با سایر گزینه‌ها را شروع کنند.

اینکه چرا لوسیانو دیاز علیرغم نزدیک شدن به پرسپولیس، هیچ‌وقت مسافر ایران نشد، سوالی است که معاون این باشگاه، توضیح قابل توجهی در موردش داشته است.

محمد محمدی که با روزنامه فرهیختگان صحبت کرده، درباره این موضوع گفته است:" در ماجرای کاسیانو اتفاقاتی رخ داد که اگر بگویم باورتان نمی‌شود. مردم از هیچ‌چیزی خبر ندارند و از عملکرد ما انتقاد می‌کنند اما باید بدانند که چه کسانی به ما زنگ می‌زدند و علنی می‌گفتند نمی‌گذاریم فلان بازیکن به پرسپولیس بیایند! افرادی بودند به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند اگر بازیکن از کانال ما به پرسپولیس نیاید اصلا اجازه نمی‌دهیم پرسپولیسی شود. جالب است زورشان هم می‌رسید و اجازه انتقال را نمی‌دادند."

این مورد فقط مربوط به کاسیانو دیاز نبوده و درباره دیگر مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی هم چنین اتفاقی تکرار شده است:" همین بازیکن برزیلی که اخیرا دنبالش بودیم با همه درخواست‌هایش موافق کردیم. خواستیم پول را واریز کنیم که اعلام کرد به او گفته‌اند نباید به ایران بیایی!"

حتما در جریان هستید که در ماجرای مهاجم خارجی پرسپولیس، واسطه‌های زیادی تصمیم گرفتند از این انتقال احتمالی، درصدی به حسابشان واریز کنند و اتفاقاتی از این دست باعث شد که در پروسه انتقال کاسیانو و مهاجم برزیلی دیگر به پرسپولیس، موانع مختلفی ایجاد و نهایتا پرسپولیسی شدن آنها منتفی شود.

7655