سوارز در تیم جدیدش چه شماره‌ای را می‌پوشد؟

سوارز در تیم جدیدش چه شماره‌ای را می‌پوشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز به تازگی به تیم ناسیونال در فوتبال اروگوئه پیوسته است و بدین ترتیب در این روز ها بخش قابل توجهی از اخبار فوتبال در آمریکای جنوبی را به خودش اختصاص داده است.

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه لوییس سوارز در تیم ناسیونال با حضور پرشور هواداران این تیم برگزار شد و لوییس سوارز برای این مراسم معارفه خانواده خود را هم همراهش برده بود و تمام اعضای خانواده لوییس سوارز هم در این مراسم معارفه که شامل همسر و سه فرزندش بودند، پیراهن لوییس را در تیم جدیدش یعنی ناسیونال بر تن کردند.

سوارز زمانی که در لیورپول بود پیراهن شماره 7 را می پوشید اما وقتی به بارسلونا آمد و در کنار مسی و نیمار در خط حمله آبی و اناری ها مثلث معروف MSN را تشکیل داد، پیراهن شماره 9 را بر تن کرد. مهاجم اروگوئه ای در اتلتیکو مادرید هم پیراهن شماره 9 را می پوشید. در واقع شماره 9 یک شماره عادی و اصطلاحا تیپیکال برای بازیکنان پست مهاجم نوک است.

اکنون لوییس سوارز در تیم جدیدش یعنی ناسیونال اروگوئه هم همان شماره 9 خودش را بر تن می کند و بدین ترتیب باید دید که عملکرد او در خط حمله تیم اروگوئه ای به چه شکل خواهد بود.

1470