رونمایی از سردیس عجیب و غریب مارادونا در آرژانتین(عکس)

رونمایی از سردیس عجیب و غریب مارادونا در آرژانتین(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - چیزی کمتر از دو سال از زمان درگذشت دیگو آرماندو مارادونا می گذرد و به تازگی در آرژانتین برای ادای احترام به این اسطوره فقید آرژانتینی جهان فوتبال یک سردیس ویژه طراحی و رونمایی شده است که البته حاشیه های عجیب و غریبی هم داشته است.

به گزارش فوتبالی، مارادونا در آرژانتین چهره ویژه ای دارد به طوری که گلی که او با دست مقابل انگلیس در جام جهانی زد و قهرمانی آرژانتینی ها را به ارمغان آورد همچنان یکی از نماد های شگفتی در دنیای فوتبال به حساب می آید و همواره از آن یاد می شود.

به تازگی در آرژانتین شخصی به نام رافا فری که یک هنرمند و مجسمه ساز محلی است، یک سردیس ویژه از دیگو مارادونا را طراحی کرده و ساخته است و این سردیس را به فدراسیون فوتبال آرژانتین تقدیم کرده است. از این سردیس با حضور برخی از مسئولان فوتبال آرژانتین رونمایی شد و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.

واکنش ها به طور کلی در شبکه های اجتماعی به این سردیس به دو دسته تقسیم شد. دسته اول این هنرمند را بابت ارزش گذاشتن به دیگو مارادونا و ساخت سردیس او مورد تقدیر قرار داده بودند اما دسته دیگر از این مجسمه به عنوان یک مجسمه عجیب و غریب یاد کرده بودند که تشابه زیادی به مارادونا ندارد و بهتر بود با دقت بیشتری ساخته شود.

1470