قابی دیدنی از رویارویی دو تا از بهترین شماره 10 های تاریخ؛ زیدان و رونالدینیو

قابی دیدنی از رویارویی دو تا از بهترین شماره 10 های تاریخ؛ زیدان و رونالدینیو

پایگاه خبری فوتبالی - از جام جهانی 2006 شانزده سال گذشته است اما برخی از خاطرات و صحنه هایی که در آن جام جهانی رقم خورد و خلق شد، به این زودی ها از حافظه فوتبال‌دوستان پاک نمی شود و هواداران قدیمی دنیای فوتبال به خوبی آن جام جهانی را در خاطر دارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدنی ترین بازی ها در رقابت های جام جهانی 2006 مربوط به رویارویی تیم ملی برزیل و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها بود. آن بازی در شهر فرانکفورت برگزار می شد. جام جهانی 2006 در کشور آلمان به صورت متمرکز برگزار می شد و بازی مرحله یک چهارم نهایی میان برزیل و فرانسه در شهر فرانکفورت بود.

در آن دیدار ستاره های زیادی هم در تیم ملی فرانسه و هم در تیم ملی برزیل حضور داشتند که دو تا از بهترین های آن ها زین الدین زیدان و رونالدینیو بودند. زیدان و رونالدینیو که در آن بازی شماره 10 های فرانسه و برزیل را بر تن می کردند، ستاره های آن روز ها دنیای فوتبال بودند و جدالی مستقیم با هم در آن دیدار داشتند.

در نهایت آن بازی را تیم ملی فرانسه با نتیجه 1 بر 0  با گل تیری آنری به سود خود به پایان برد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی و سپس فینال شد اما در فینال بازی ها مقابل ایتالیا شکست خورد.

زیدان پس از جام جهانی 2006 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. زیدان اسطوره رئال مادرید و رونالدینیو اسطوره بارسلونا به حساب می آید.

1470