عکس یادگاری لواندوفسکی با تمام افتخاراتش در بایرن مونیخ؛ جای خالی توپ طلا

عکس یادگاری لواندوفسکی با تمام افتخاراتش در بایرن مونیخ؛ جای خالی توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی امروز راهی شهر مونیخ شده بود تا به باشگاه بایرن مونیخ سر بزند و بدین ترتیب با هم‌تیمی های سابق خود و مدیران و مربی های خود در بایرن مونیخ خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقاتی که برای روبرت لواندوفسکی در این سفرش به مونیخ و دیدار با اعضای باشگاه بایرن مونیخ رخ داد، گرفتن عکس یادگاری با تمام جام ها و جوایز فردی بود که در جمع باواریایی ها به دست آورده است. رابرت لواندوفسکی از سال 2014 در بایرن مونیخ حضور داشته است. در واقع او بین سال های 2010 تا 2014 در دورتموند حضور داشت و پس از آن راهی بایرن مونیخ شد تا این که در تابستان 2022 به بارسا پیوست.

لواندوفسکی در بایرن مونیخ به تمامی افتخارات تیمی و فردی رسید و تنها یک عنوان فردی بود که ستاره لهستانی در بایرن مونیخ هیچ گاه به آن دست پیدا نکرد و آن هم جایزه توپ طلا بود. یک بار لواندوفسکی در آستانه فتح آن بود اما در سال 2020 این جایزه به دلیل بیماری کرونا و فرصت های نابرابری که وجود داشته، کنسل شد. یک بار دیگر هم در همین سال گذشته و آخرین جایزه توپ طلا بود که این جایزه به مسی رسید و برخی معتقد بودند که این جایزه باید به لواندوفسکی می رسیده است. لواندوفسکی جایزه بهتری بازیکن فیفا و بهترین بازیکن سال اروپا را در کارنامه خود دارد اما خبری از توپ طلا نیست.

1470