علت ندرخشیدن هالند در اولین بازی برای منچسترسیتی از نظر آگوئرو

علت ندرخشیدن هالند در اولین بازی برای منچسترسیتی از نظر آگوئرو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی و لیورپول در دیدار فینال سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی را لیورپول موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به سود خود به پایان ببرد و بدین ترتیب یورگن کلوپ در اولین جدال فصل با پپ گواردیولا او را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین نکات در این بازی، حضور ارلینگ هالند در زمین بازی برای سیتیزن ها بود. منچسترسیتی این بازیکن را در این تابستان از بورسیا دورتموند خریداری کرده است و پپ گواردیولا روی مهاجم نروژی حساب ویژه ای برای فصل جدید باز کرده است.

البته عملکرد هالند در اولین بازی رسمی برای منچسترسیتی خوب نبود و او فرصت سوزی های داشت که بدترینِ آن ها در دقیقه پایانی بازی بود که از فاصله 6 قدمی دروازه توپ را به تیرک افقی کوبید.

سرخیو آگوئرو که از سال 2011 تا 2021 در منچسترسیتی حضور داشت و به عنوان آقای گل تاریخ سیتیزن ها شناخته می شود، در واکنش به اولین بازی هالند در منچسترسیتی و عملکردی که داشت گفت:" او به خیلی به فوتبال آلمان عادت کرده است. فکر می کرد در انگلیس هم مدافعی نزدیک او نیست و تنها است. تا اینکه فن دایک به او نزدیک شد و گفت به پریمیرلیگ خوش آمدی!"

1470