درگیری دوباره هواداران سرخابی

درگیری دوباره هواداران سرخابی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیمه دوم دیدار راه‌آهن - پرسپولیس باز هم با درگیری زیادی بین هواداران روی سکوها مواجه بود. قرار گرفتن هواداران پرسپولیس و استقلال در یک جایگاه باعث شد در نیمه دوم بارها و بارها شاهد درگیری‌های لفظی و همچنین فیزیکی تعدادی از تماشاگران در این جایگاه باشیم که در نهایت مأموران نیروی انتظامی مجبور شدند چند نفری را دستگیر کنند.

* قبل از آغاز نیمه دوم مهدی طارمی سمت دروازه‌بان تیم راه‌آهن رفت و با ایگور ننزیچ صحبت‌هایی انجام داد.

* در نیمه دوم و در دقایقی که بازی کاملاً اُفت کرده بود، تماشاگران برانکو را مورد تشویق قرار دادند و این مربی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* یکی از لیدرها در خصوص عدم تشویق مرحوم هادی نوروزی در دقیقه 24 اعلام کرد با توجه به اینکه گل اول پرسپولیس در این دقیقه به ثمر رسید هواداران تحت تأثیر این گل قرار گرفتند و در دقیقه 26 کاپیتان فقید تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند.

* در اواسط نیمه دوم یکی از توپ‌ها به دستور داور تعویض شد و با توجه به اینکه تعداد توپ‌ها اندک بود سرپرست راه‌آهن خواست که توپ تعویضی را باد کرده و به دست توپ جمع‌کن‌ها برسانند.

* محسن مسلمان بعد از اینکه تعویض شد به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* مهدی طارمی وقتی تابلوی تعویض را دید خود را به زمین انداخت و در نهایت از سمت دروازه راه‌آهن از زمین بیرون آمد و در بین راه خوش‌وبشی با مهدی تارتار سرمربی این تیم داشت.

انتهای پیام/