عکسی بامزه از راموس در میان کاغذ رنگی های جشن قهرمانی پاریسن ژرمن

عکسی بامزه از راموس در میان کاغذ رنگی های جشن قهرمانی پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد در فینال سوپرجام فرانسه با نتیجه یک بر صفر نانت را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های سوپرجام فرانسه شود و اولین جام خود را در فصل جدید به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی سرخیو راموس عملکرد خوبی داشت. او توسط گالتیه به عنوان بازیکن فیکس پی اس جی درون ترکیب قرار گرفته بود و به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی جدید پی اس جی اعتماد ویژه ای به این مدافع اسپانیایی دارد و قرار است که او در ترکیب پاریسی ها به عنوان مهره ثابت حضور داشته باشد. راموس به دنبال این است تا ناکامی های خود را در فصل اول حضورش در پی اس جی جبران کند و در فصل دوم حضورش در تیم پاریسی که به تازگی شروع شده است، درخشان ظاهر شود.

سرخیو راموس در بازی پی اس جی مقابل نانت خوش درخشید و یک گل پشت پای دیدنی را در نیمه دوم وارد دروازه نانت کرد. این گل او گل سوم پاریسی ها در این بازی بود که گل های دیگر را نیمار ( دو بار ) و لیونل مسی به ثمر رساندند.

راموس به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را منتشر کرده است که می بینیم در میان کاغذ رنگی های آبی و قرمز پی اس جی در جشن قهرمانی آن ها قرار گرفته است.

1470