رسمی؛ تیم جدید مدافع بارسلونا مشخص شد

رسمی؛ تیم جدید مدافع بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار مینگزا، مدافع اسپانیایی بارسلونا به طور رسمی راهی سلتاویگو شد و بدین ترتیب در ادامه نقل و انتقالات این تابستان بارسلونا از جمع آبی و اناری ها خارج شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان 5 خرید داشته است که این خرید ها عبارتند از ژول کنده، روبرت لواندوفسکی، آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و رافینیا. دو تا از این خرید ها یعنی ژول کُنده و آندریاس کریستنسن مدافع هستند و بدین ترتیب بارسلونا در پست مدافع هم تقویت شده است.

اکنون با آمدن کنده و کریستنسن دیگر جایی برای اسکار مینگزا که مدافع جوانی هم هست در ترکیب بارسلونا نبود و بدین ترتیب آبی و اناری ها این بازیکن را به سلتاویگو فروختند.

قرارداد اسکار مینگزا با سلتا تا سال 2026 معتبر است و بدین ترتیب این مدافع اسپانیایی به مدت 4 سال با سلتاویگو قرارداد بسته است. گفته می شود که بارسلونا او را با مبلغی حدود 2 میلیون یورو به سلتاویگو فروخته است و البته این بازیکن در صورت فروخته شدن توسط سلتا باز هم برای بارسلونا سود آور خواهد بود.

مینگزا در حال حاضر 23 ساله است و باید دید که اوضاع برای او در سلتاویگو به چه شکل پیش خواهد رفت. او در بارسای ژاوی جایگاه خاصی در ترکیب بارسلونا نداشت.

1470