مهاجم خارجی، سوژه انتقاد بیرانوند از مدیران پرسپولیس

مهاجم خارجی، سوژه انتقاد بیرانوند از مدیران پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- طولانی شدن پروسه جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس، بابت انتقاد علیرضا بیرانوند از مدیران باشگاهش شده است.

به گزارش فوتبالی، اینکه چرا باشگاه پرسپولیس برخلاف سایر باشگاه‌ها نمی‌تواند توافق اولیه با بازیکن خارجی مد نظرش را به توافق نهایی تبدیل کند جای سؤال دارد اما حالا این موضوع به سوژه انتقاد علیرضا بیرانوند از مدیران پرسپولیس تبدیل شده است.

بیرانوند که با روزنامه همشهری مصاحبه کرده بود در واکنش به عدم جذب جذب مهاجم خارجی گفته است:" نمی‌دانم چرا وقتی پرسپولیس مهاجم می‌خواهد، خیلی زود اسم مهاجم در رسانه‌ها زده می‌شود و خیلی‌ها به پیج بازیکن مورد نظر هجوم می‌برند و کار را خراب می‌کنند. مثلا مهاجم 400هزار دلار قیمت دارد ولی تا اسمش رسانه‌ای می‌شود، برخی نزدیکش می‌شوند و می‌گویند به پرسپولیس بگو 800هزار دلار می‌خواهم."

او این موضوع را از چشم مدیران باشگاه می‌بیند:" آیا واقعا باشگاه نمی‌تواند به‌صورت پنهانی با بازیکن مورد نظرش مذاکره کند؟ یک‌بار هم که شده مذاکره با یک مهاجم را پنهانی جلو ببرند و یکباره هواداران را سورپرایز کنند. پرسپولیس در این شرایط نیاز به مهاجم دارد ولی بازیکنی که طراز اول باشد؛ یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن."

پرسپولیسی‌ها در آخرین گزینه خود، طی روزهای گذشته مذاکراتی را با آلف مانگا مهاجم برزیلی انجام داده و حتی به توافق اولیه برای عقد قرارداد سه ساله دست یافته بودند، اما گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکن رقم پیشنهادی خود را در مذاکرات بعد حدود دو برابر افزایش داده و همین موضوع باعث به‌هم خوردن توافق طرفین شده است.

7655