لحظه‌ای که جو هارت اشک یک کودک هوادار را در آورد!

لحظه‌ای که جو هارت اشک یک کودک هوادار را در آورد!

پایگاه خبری فوتبالی - جو هارت دروازه بان سلتیک بعد از آن که دستکش هایش را برای یک هوادار امضا کرد، باعث ذوق زدگی و اشک های این کودک شد!

به گزارش فوتبالی، هارت با تجربه سالها حضور در تیم ملی انگلیس بازیکن محبوبی در میان هواداران سلتیک است و در اولین فصل حضورش در تیم اسکاتلندی به تیم آنژه پوستکوگلو کمک کرد تا قهرمان لیگ اسکاتلند شود.

ستاره 35 ساله هواداران زیادی را در میان باشگاه سلتیک دارد که البته توانست یکی از هوادارانش را به شدت ذوق زده کند. بر اساس تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کودکی که دستکش امضا شده جو هارت را هدیه می گیرد، نمی تواند احساساتش را کنترل کند و زیر گریه می زند. این کودک با خوشحالی و شادمانی به سمت خواهر و مادرش می رود و در حالی که اشک شوق می ریزد، از این که توانسته از دروازه بان تیم محبوبش هدیه بگیرد، به وجد آمده است. هارت بعد از آن سعی می کند که به این کودک دلداری بدهد. 

هواداران در شبکه های اجتماعی به این تصاویر واکنش نشان داده اند. یک  نفر نوشته است:" جو هارت توانست در سلتیک محبوب شود و ما را شیفته خود کند." و دیگری نوشته است:" وقتی جو هارت به تیم ما ملحق شد، نظری در موردش نداشتم اما حالا فکر می کنم که یکی از محبوب ترین هاست." و دیگری نوشته است:" زمان زیادی نمی برد تا روز بزرگی برای یک نفر بسازی و آن بچه تا سالها در مورد این اتفاق صحبت خواهد کرد."

هارت فصل گذشته از تاتنهام راهی سلتیک شد و 54 بازی در این تیم داشت و به قهرمانی تیمش در لیگ اسکاتلند کمک کرد.

4125