دوست صمیمی مانه به بایرن مونیخ پیوست

دوست صمیمی مانه به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - دسایر سگبه آزانکپو یکی از دوستان صمیمی سادیو مانه با وجود دورانی ناکام در فوتبال انگلیس، با بایرن مونیخ قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، آزانکپو در سال 2019 در حالی به اولدهام در فوتبال انگلیس ملحق شده بود که در 28 بازی چهار گل به ثمر رسانده بود و به یکی از بدترین مهاجمان تاریخ این تیم تبدیل شد. این بازیکن 29 ساله در متز بی، لوپوی، سنیکا بازی کرده و آخرین تجربه اش در تیم دانکرک در لیگ دسته سه فرانسه بوده است.

آزانکپو اما پس از پذیرفته شدن در آزمون دو هفته ای به تیم رزروهای بایرن مونیخ ملحق شده است. برخی معتقد هستند که سادیو مانه ستاره جدید بایرن مونیخ نقشی کلیدی در پذیرفته شدن دوست صمیمی خود در این تست داشته است.

مانه و آزانکپو سالهاست که با هم رفیق هستند. رفاقت آنها زمانی آغاز شد که در یک آکادمی در سنگال با هم ملاقات کردند. ستاره سابق لیورپول اخیرا گفته بود که او و آزانکپو در نوجوانی با همدیگر هم اتاقی بوده اند و لباس و غذاهایشان را با هم شریک می شده اند. مانه و آزانکپو با هم در آکادمی متز نیز حضور داشته اند. البته مصدومیت شدید آزانکپو مسیر فوتبال وی را کند کرد در حالی که مانه با پیوستن به سالزبورگ به پیشرفتش ادامه داد. آزانکپو پس از اتمام مصدومیتش راهی لیگ های اسلواکی و لوکزامبورگ شد و این زوج از هم جدا شدند هر چند که از طریق تماس تصویری با همدیگر در ارتباط بودند.

وقتی که این دو در جام ملت های آفریقای 2019 مقابل هم قرار گرفتند، سنگال با مانه در مقابل آزانکپو و تیم ملی بنین با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. مانه در این تابستان راهی بایرن مونیخ شد که آزانکپو او را همراهی می کرد و حتی در روز مراسم معارفه نقش راننده وی را داشت. وقتی که سادیو بهترین بازیکن سال قاره آفریقا شد، جایزه اش را به آزانکپو هدیه کرد. آزانکپو حالا به تیم رزروهای بایرن ملحق شده است که البته مشخص نیست که آیا مانه در این اتفاق نقشی داشته است یا نه!

4125