کامرانی فر: ناظران حمایت بیشتری از داوران جوان داشته باشند

کامرانی فر: ناظران حمایت بیشتری از داوران جوان داشته باشند

پایگاه خبری فوتبالی - دبیرکل فدراسیون در مراسم افتتاحیه دوره دانش‌افزایی ناظران داوری لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر در ابتدا گفت: از حضور در جمع شما بزرگان و اساتید خودم بسیار خوشحالم. امروز که شما را می‌بینم یاد روزی هستم که افتخار شاگردی شما را داشتم و عملکرد داوری بنده را سالها پیش زیر نظر داشتید. باهوش ترین و توانمندترین افراد جامعه داوران فوتبال و به ویژه داوران لیگ برتر هستند. شما همه مراتب را پشت سر گذاشتید و از حضور در کنار شما مفتخرم.
وی اضافه کرد: اینکه به رشد و ارتقای داوری کمک زیادی کردید بسیار ارزشمند است. اگر آمار را ببینیم مدیران بسیاری از استانها به خصوص سه چهار استان بزرگ کشور از جامعه داوری هستند که نشان از هوش داوران دارد.
کامرانی فر ضمن تشکر از سرپرست فدراسیون گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از میرشاد ماجدی داشته باشم که در این مدت برای رشد و توسعه داوری تلاش زیادی کردند. همینطور از اعضای هیات رییسه، رییس کمیته داوران، اعضای کمیته، دپارتمان و کلیه نفراتی که به رشد داوری کمک می کنند.
دبیرکل فدراسیون در پایان اظهار داشت: درخواست ما از شما این است که حمایت بیشتری از داوران جوان داشته باشید و تجربیات خود را در اختیارشان بگذارید. بودن در چنین دوره هایی صرفا مباحث دانش افزایی نیست، بلکه تعامل و وفاق بیشتر در میان اعضای دوره نیز، بعد دیگری از مزایایی برگزاری چنین دوره هایی است. در پایان بار دیگر از همکارانم در فدراسیون فوتبال و تلاش‌هایشان به خاطر پیشبرد اهداف داوری و نگاه خوب شما سپاسگزارم و امیدوارم در فصل جدید اتفاقات بهتری رخ بدهد. 

1470