رونمایی از اسم جدید لالیگا از فصل 24-2023

رونمایی از اسم جدید لالیگا از فصل 24-2023

پایگاه خبری فوتبالی - بانک سانتاندر در سالهای اخیر اسپانسر اصلی لالیگا بود اما از فصل24-2023 قرار است که شرکت EA Sports به اسپانسر جدید لیگ فوتبال اسپانیا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، از تابستان سال آینده و به مدت پنج سال قرار است که شرکت سازنده بازیهای ویدیویی به اسپانسر جدید نام لالیگا شود و بعد از آن لیگ اسپانیا قرار است که Liga EA Sports نامیده شود.

این شرکت قرار است که سالانه حدود 30 میلیون یورو به لالیگا بپردازد آن هم در حالی که بانک سانتاندر سالی 17 میلیون یورو به لیگ اسپانیا می پرداخت. شرکت EA Sports سالهاست که با تولید بازیهای فیفا به کمپانی معروف و محبوبی میان هواداران فوتبال تبدیل شده است که البته نسخه جدید بازیهای فیفا قرار است که EA Sports FC نامیده شوند.

بدین ترتیب فصل آینده آخرین سالی خواهد بود که لیگ فوتبال اسپانیا "لیگا سانتاندر" نامیده می شود و بدین ترتیب لیگ فوتبال اسپانیا نام دیگری را به مدت پنج سال خواهد داشت و البته درآمدهای آنها نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

البته توافق لالیگا و شرکت EA Sports در حوزه های تکنولوژی، دیجیتال، محتوا، ورزش پایه و برندینگ خواهد بود و تغییر نام لالیگا فقط بخشی جزئی از این توافق خواهد بود.  لالیگا درآمدهایش از اسپانسرها را در پنج سال اخیر 300 درصد افزایش داده است و در حال توسعه برند خود است. 

4125