واکنش وزیر ورزش به انصراف تیم امید از حضور در بازیهای کشورهای اسلامی

واکنش وزیر ورزش به انصراف تیم امید از حضور در بازیهای کشورهای اسلامی

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش به اتفاقات به وجود آمده برای تیم ملی امید واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حاضر شوند اما مشکلات مختلفی – که مهمترین آن عدم همکاری برخی باشگاهها با تیم امید بود – باعث شد که مهدی مهدوی‌کیا و همکارانش به این نتیجه برسد که تیمش را به ترکیه نبرد.

وزیر ورزش که امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران با خبرنگاران صحبت کرد، در خصوص انصراف تیم امید از حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی گفت: برای من آرزو شده که تیم امید ما پس از 47، 48 سال به المپیک برود زیرا شایستگی‌اش را دارد. اکنون که مسؤول و پاسخگو هستم باید بیشتر به فکر باشم و این موضوع را پیگیری کنم. یک روز مهدوی‌کیا نزد من آمد و گفت فردا شب با گل‌گهر بازی تدارکاتی داریم اما هیچ کجا به من زمین نمی‌دهند گفتند به دلیل برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان باید بعد از افطار بازی کنید زمین‌های مدنظر ما از لحاظ برق مشکل دارند. موضوع را هماهنگ کردم تا تیم در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر برود."

حمید سجادی در ادامه صحبتهایش، به حضورش در کنار تیم امید بعد از بازی دوستانه این تیم مقابل گل گهر اشاره کرده است:" خودم هم به محل بازی رفتم پس از آن مسابقه نیز به هتل تیم رفتیم تا بازیکنانی که روزه بودند و می‌خواستند افطار کامل‌تری داشته باشند و سایر نفرات را به یک میهمانی دعوت کنیم تا پاسی از شب میزبان تیم امید بودیم و کنار آنها شام و افطار خوردیم. آنچه به عقلم می‌رسید در مورد حمایت از مهدوی‌کیا در آن زمان انجام دادم."

وزیر ورزش، صحبتهایش درباره تیم امید را اینگونه به پایان رساند:" دوست دارم این تیم موفق باشد.مهدوی‌کیا می‌گفت باشگاه‌ها به ما بازیکن نمی‌دهند یا فلان چالش را داریم. در مورد تیم امید کمبود همکاری وجود دارد به هر حال از کمبود همکاری‌ها گله‌مند بود من هم تلاش کردم این کمک‌ها و همکاری‌ها بیشتر شود تا تیم امید موفق شود."

1984