لاپورتا و پیدا کردن منبع درآمدی که برای بارسلونا نیم میلیون دلار سود داشت

لاپورتا و پیدا کردن منبع درآمدی که برای بارسلونا نیم میلیون دلار سود داشت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا اولین NFT خود را به قیمت نیم میلیون دلار به فروش رساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بی میل نیست تا این روزها سود بیشتری به دست بیاورد و به نظر می رسد راهی برای این کار پیدا کرده است. به گزارش ESPN اولین رمز ارز غیر قابل معاوضه باشگاه (NFT) شب گذشته در حراج ساتِبیز به قیمت ۶۷۸ هزار یورو به فروش رفت.

این NFT یک انیمیشن ۴۰ ثانیه‌ای از گل تاریخی یوهان کرایف به اتلتیکو مادرید در سال ۱۹۷۳ به همراه همنوازی و ارکستر است که گفته می شود ساختن آن بیش از ۱۰ هزار ساعت طول کشیده است.

علاوه بر این، بنابر دلایل زیادی خریدار ناشناس خواهد بود که نکته بسیار با ارزشی است. از جمله امتیازات اصطلاحا 'سفیر دیجیتال' می توان به بازدید از لاماسیا، اقدام به برگزاری رویدادها، مهمان بودن در نیوکمپ برای حداقل ۵ سال، فرصت بازی در نیوکمپ و تحویل توپ به بازیکنان قبل از بازی های دوستانه اشاره کرد.

با اینکه احتمال عمومی شدن این اطلاعات تقریبا وجود ندارد اما دانستن این که هزینه چنین امتیازاتی بدون NFT چقدر می توانست باشد توجه برانگیز است. جالب است که باشگاه مزایای به دست آمده از NFT را 'غیر قابل خرید' توصیف کرده است.

گفتنی است که NFT به دارایی دیجیتالی می‌گویند که همانند آثار هنری قابل جمع‌کردن باشد. این دارایی دیجیتال، ارزش خود را به صورت نوعی از رمزارز حفظ می‌کند.

1470