بررسی مهم‌ترین خبرهای مربوط به بازیکنان و انتقالات یوونتوس

بررسی مهم‌ترین خبرهای مربوط به بازیکنان و انتقالات یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - تعداد مصدومان یوونتوس پیش از شروع رقابت‌های سری آ در حال افزایش است و این موضوع نگرانی‌های زیادی را برای مکس الگری، سرمربی تیم یوونتوس به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، در ادامه این مطلب مروری خواهیم داشت بر مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی و سایر خبرهای باشگاه یوونتوس.

نیکولو زانیولو:

همان‌طور که توسط خبرنگار رسانه Corriere di Torino گزارش شده است، نیکولو زانیولو هم‌چنان مورد توجه یوونتوسی‌ها می‌باشد و بیانکونری‌ها انتظار دارند که رم شرایط اقتصادی معامله را تغییر دهد؛ زیرا رقم مبالغ 45 الی 50 میلیون درخواستی در حال حاضر بسیار زیاد است و زانیولو نمی‌تواند صبر کند تا حرکتی از تورین آغاز شود.

فاجولی:

مذاکره برای تمدید قرارداد فاجولی می‌تواند وارد خط نهایی شود. گفته می‌شود که یوونتوس به زودی قرارداد این بازیکن را تا سال 2026 تمدید خواهد کرد.

یوونتوس - رئال مادرید:

کلودیو زولیانی در یوتیوب گفته که تفاوت رئال مادرید و یوونتوس مثل همیشه در وسط میدان بود.

اسکودتو:

یک روزنامه‌نگار به نام فابیو راوزانی، بازار نقل و انتقالات یوونتوس را تا امروز مثبت ارزیابی کرد و مدعی شد که یوونتوس حداقل دو خرید دیگر نیز انجام می‌دهد.

الساندرو فلورنزی:

فلورنزی با خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه‌ای انجام داده که در جایی از آن، در مورد یوونتوس گفته: "اینتر را دوست دارم ولی می‌گویم شانس یووه بیشتر است. این تیم بیشتر تقویت شده است. دی‌ماریا قوی‌ترین بازیکنی است که یووه جذب کرده است."

کارلو آنچلوتی:

آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی دوستانه مقابل یوونتوس، این دیدار را تحلیل کرد و معتقد است که تیمش بازی خوبی مقابل یوونتوس انجام داده و رقیب مطمئنی را برای محک زدن خود انتخاب کرده بودیم."

روبرتو فیرمینو:

فیرمینو، مهاجم ملی‌پوش و برزیلی لیورپول در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه تی‌ان‌تی اسپورت، شایعات بازار نقل و انتقالات و حضور در تیم یوونتوس را رد و اعلام کرد: "من این جا در لیورپول بسیار خوشحال هستم. خدا را شکر می‌کنم که برای یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ بازی می‌کنم و عناوین مختلفی را کسب می‌کنم و اراده من این است که بمانم. بماند و٠. می‌خواهم این جا بمانم، این جا خوشحالم. پس تمام چیزی که من دارم، همین است. می‌توانم بگویم، می‌خواهم بمانم."

مهاجم:

همان‌طور که خبرنگار نشریه کوریره دی تورینو گزارش می‌دهد، مهاجم نوو فرضیه آلوارو موراتا نادیده گرفته نمی‌شود اما برای آلوارو، یوونتوس به ایجاد فرصتی برای مقابله و مذاکره با اتلتیکو مادرید نیاز داریم که هنوز فراهم نشده است. در همین حال، تیمو ورنر در حال ارزیابی این فرصت است، اما باید میزان مبلغ دستمزد دریافتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یوونتوس به صورت قرضی با حق بررسی می‌کند و می‌تواند برای دستمزد کمتر به چلسی کمک کند. در حالی که بولونیا در برابر پیشنهادات برای آرناوتوویچ مقاومت می‌کند، مارسیال از یونایتد و موریل از آتالانتا نیز پیشنهاد شده‌اند و همچنین دپای نیز در لیست خرید می‌باشد.

ملینکوویچ:

ما هنوز نمی‌دانیم که نیکولا ملینکوویچ سال آینده کجا بازی خواهد کرد؛ بازیکن دفاع مرکزی فیورنتینا برای مدتی در دید اینتر و یوونتوس قرار داشته است. دلیو روسی، سرمربی سابق ویولا در مورد این بازیکن گفت: "او به نظر من بازیکن خوبی است ولی هر چند یک بار اشتباهات مرگباری دارد اما در مجموع می‌تواند در تیم بزرگ به بازی کردن ادامه می‌دهد ولی باید بداند که نیاز به کسب تجربه بیشتری دارد."

9404