چه کسی همراه رونالدو پیش از تمام شدن بازی دوستانه از اولدترافورد رفت؟

چه کسی همراه رونالدو پیش از تمام شدن بازی دوستانه از اولدترافورد رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته میان منچستر یونایتد و رایو وایکانو در ورزشگاه اولدترافورد یک بازی دوستانه برگزار شد که این بازی دوستانه حاشیه های زیادی برای کریستیانو رونالدو داشت.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در این بازی برای اولین بار در فصل جدید پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد. در واقع او تا پیش از این در اردوی پیش فصل شیاطین سرخ و بازی های دوستانه آن ها حضور نداشت. البته به نظر می رسد رونالدو 3 جلسه تمرینی با اریک تن هاگ داشته است و پس از آن در بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو حضور پیدا کرده است چرا که در کامنت اینستاگرامی، رونالدو چنین چیزی را گفت.

رونالدو پس از پایان نیمه اول بازی منچستر یونایتد مقابل رایو وایکانو توسط اریک تن هاگ تعویض شد. رونالدو در این بازی یک حرکت نسبتا عجیب انجام داد و آن هم ترک ورزشگاه اولدترافورد پیش از به پایان رسیدن بازی بود. در ابتدا به نظر می رسید که رونالدو به تنهایی این کار را انجام داده است اما در ادامه مشخص شد که بازیکن دیگر هم همراه او بوده است.

در واقع در تصاویری که از خروج رونالدو از ورزشگاه اولدترافورد منتشر شده می بینیم که دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستر هم همراه رونالدو حضور دارد و او هم زود تر از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرده است.

1470