لحظه‌ای دیدنی که راموس با پشت پا گلزنی کرد! (عکس)

لحظه‌ای دیدنی که راموس با پشت پا گلزنی کرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرجام فرانسه میان پی اس جی و نانت برگزار شد و پاریسی ها موفق شدند با نتیجه 4 بر 0 نانت را شکست دهند و بدین ترتیب قهرمان سوپرجام فرانسه شوند اما این بازی نکات ویژه ای هم داشت.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید در بازی پی اس جی و نانت از سوی گالتیه، سرمربی فرانسوی و جدید پی اس جی به عنوان یار فیکس در ترکیب تیم پاریسی قرار گرفته بود. به نظر می رسد که راموس در سیستم گالتیه قرار است جایگاه ثابتی داشته باشد. سرخیو راموس دومین فصل حضور خود را در پاریسن ژرمن شروع کرده است. اولین فصل حضور او در پی اس جی با مصدومیت های زیاد همراه بود و به همین دلیل او نتوانست در پی اس جی خودی نشان دهد و اکنون در دومین فصل حضورش به دنبال جبران است.

سرخیو راموس در فینال سوپرجام فرانسه مقابل نانت در نیمه دوم و در دقیقه 57 با پشت پا یک گل زیبا و دیدنی را از مقابل دروازه به ثمر رساند. در واقع او در شرایطی قرار گرفت که پشتش به دروازه بود و دروازه بان هم شرایط مناسبی نداشت و به نوعی دروازه حالت دروازه خالی پیدا کرده بود. سرخیو راموس روی این صحنه هوش بالای خود را به نمایش گذاشت و با پشت پا دروازه نانت را باز کرد.

1470