دلیل افت صلاح در اواخر فصل گذشته مشخص شد

دلیل افت صلاح در اواخر فصل گذشته مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول عنوان کرد که محمد صلاح به خاطر وضعیت قراردادش، تمرکزش را از دست داده بود. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی، دیدار کامیونیتی شیلد را در ورزشگاه کینگ پاور برگزار کردند که در نهایت قرمزهای بندرمرسی ساید با نتیجه سه بر یک سیتیزن‌ها را شکست دادند و قهرمان سوپرکاپ شدند. صلاح در این بازی بسیار آماده به نظر می‌رسید و روی هرسه گل تاثیر داشت. او گل اول را ساخت و از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند و طراح گل سومی بود که داروین نونیز وارد دروازه ادرسون کرد. 

به نقل از سایت گل، ویرجیل فن دایک در ستایش از هم تیمی مصری‌اش گفت: "او همیشه زیر میکروسکوپ رسانه‌هاست. مو بازیکن بسیار برجسته‌ای است و همیشه این را ثابت کرده. در پایان فصل گذشته، صحبت‌های زیادی راجع به قراردادش به گوش می‌رسید و همه ما انسان هستیم و فکر می‌کنم که این مسائل کمی روی او تاثیر گذاشته بود، اما با این وجود همچنان کیفیت بالایی از خود نشان می‌داد. حالا همه مشکلات حل شده و او می‌تواند با ذهنی خالی از این مشکلات و مسائل فوتبال بازی کند. همه از داشتن چنین بازیکن سطح بالایی در تیم بسیار خوشحالیم."

4416