عکس؛ ماسک جالب سوارز بر چهره یک هوادار در معارفه ستاره اروگوئه‌ای

عکس؛ ماسک جالب سوارز بر چهره یک هوادار در معارفه ستاره اروگوئه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول امروز به طور رسمی در تیم ناسیونال اروگوئه معارفه شد و بدین ترتیب این بازیکن دوران حرفه ای خود را در فوتبال اروگوئه و همان تیمی که فوتبال خود را در نوجوانی از آن جا شروع کرده بود، ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره دوران حضور لوییس سوارز در فوتبال اروپا به پایان خود رسید و این بازیکن در 35 سالگی راهی تیم ناسیونال اروگوئه شد و باید دید که عملکرد او در این تیم به چه شکل خواهد بود.

امروز در ورزشگاه گرن پارک که ورزشگاه خانگی تیم ناسیونال است، برای لوییس سوارز یک مراسم معارفه برگزار شد که این مراسم معارفه شور و هیجان ویژه خود را داشت چرا که جمعیت قابل توجهی برای مراسم معارفه ستاره اروگوئه ای راهی ورزشگاه شده بودند و بدین ترتیب سوارز در میان حضور پر شور هواداران معارفه شد. این ورزشگاه 34 هزار نفری است و درصد قابل توجهی از آن پر شده بود.

یکی از هواداران تیم ناسیونال، ماسک جالبی از لوییس سوارز را بر چهره زده بود که تصویر آن در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و مشخص است که سوارز تا چه حد میان هواداران این تیم اروگوئه ای محبوب است.

1470