پرسپولیس تمیروف را جریمه نمی‌کند

پرسپولیس تمیروف را جریمه نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس مهاجم ازبکستانی خود را جریمه خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، شرزود تمیروف که روز گذشته در بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید ایران، یکی از گلهای دیروز تیمش را به ثمر رساند، در اقدامی عجیب و یک استوری اینستاگرامی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و در استوری بعدی با اموجی گریه، لوگوی پرسپولیس را منتشر کرده است.

این اقدام تمیروف موجب شد تا شایعاتی درباره کنارگذاشتن این مهاجم از جمع قرمزها منتشر شود، موضوعی که بلافاصله تکذیب شد و این مهاجم ازبکستانی نیز استوری‌های خود را پاک کرد. استوری‌هایی که گویا از سر لج با برخی هواداران پرسپولیس بوده که در برخورد نزدیک با این بازیکن، از خجالت او درآمده‌اند!

صبح امروز یک سایت خبری مدعی شد این مهاجم از سوی مدیران پرسپولیس جریمه خواهد شد. خبری که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد صحت ندارد چرا که با توجه به نامشخص بودن وضعیت این بازیکن در پرسپولیس، مدیران این باشگاه نمی‌خواهند کاری کنند که در آینده، برایشان دردسر الکی درست کند و با این بازیکن به مشکل بخورند

هنوز ماندن تمیروف - که در 3 بازی تدارکاتی پرسپولیس موفق به گلزنی شده -  در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی قطعی نیست و به نظر می‌رسد این بازیکن تنها در صورتی از جمع سرخ‌ها خارج خواهد شد که پرسپولیس موفق به جذب دو مهاجم خارجی شود. اتفاقی که با توجه به روند نقل و انتقالات پرسپولیس فعلاً بعید به نظر می‌رسد.

7655