عکس؛ رونالدینیو در کنار کاپ تیم اسپانیایی

عکس؛ رونالدینیو در کنار کاپ تیم اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - ترکی الشیخ تاجر عربستانی و مالک باشگاه آلمریا از رونالدینیو اسطوره بارسلونا دعوت کرد تا در مراسم افتتاح اولین فاز بازسازی ورزشگاه مدیترانه شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه مدیترانه حالا "پاورهورس" نامیده می شود چرا که آلمریا از اجازه نام استادیوم خود به این نوشیدنی انرژی زا درآمدزایی کرده است. رونالدینیو که به آلمریا سفر کرده بود، به دعوت مالک باشگاه آلمریا در جشن افتتاحیه فاز اول استادیوم شرکت کرد.

رونالدینیو با کاپ قهرمانی آلمریا در لیگ دسته دو و همچنین محمد العاصی مدیر اجرایی این باشگاه عکس گرفت. شب گذشته جشن ویژه ای با حضور هواداران آلمریا و کنسرت های خوانندگان مختلف برگزار شد که علاوه بر رونالدینیو دیگر شخصیت سرشناس فوتبال دنیا یعنی گوتی هافبک اسبق رئال مادرید نیز حضور داشت.

گوتی مدتی به عنوان سرمربی در باشگاه آلمریا حضور داشت که نتوانست باعث صعود این تیم شود و حالا به بهانه لالیگایی شدن این تیم به ورزشگاه مدیترانه رفت و با هواداران تیم سابقش خوش و بش کرد.

آلمریا پس از سالها توانست امسال به لالیگا برگردد که اولین بازی آنها در لالیگا در مقابل رئال مادرید خواهد بود که قطعا تقابل این تیم و رئالی ها برای هوادارانشان جذابیت ویژه ای خواهد داشت. رئال مادرید بدین ترتیب به عنوان قهرمان لالیگا فصل را در خانه آلمریا آغاز می کند.

4125