بررسی ترکیب میلان از عدلی تا دکتلار و تکمیل سخت‌ترین قسمت آن

بررسی ترکیب میلان از عدلی تا دکتلار و تکمیل سخت‌ترین قسمت آن

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی در اردوی پیش‌فصل، حالا می‌توان درباره ترکیب اصلی میلان در رقابت‌های فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، روسونری تا به این جای کار موفق به دائمی کردن قرارداد آلساندرو فلورنتزی و خرید رایگان دیووک اوریگی شده است در حالی که می‌توان به این لیست خرید بازگشت بازیکنان قرضی چون توماسو پوبگا و یاسین عدلی را نیز اضافه کرد. هم‌چنین شارل دکتلار به احتمال فراوان مهم‌ترین خرید مارکت روسونری در فصل تابستان سال 2022 میلادی خواهد بود.

ترکیب اصلی خط دفاعی:

خط دفاعی به مانند فصل گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و ما شاهد حضور زوج موفق پیر کالولو و فیکایو توموری خواهیم بود. البته که سیمون کیائر از مصدومیتی بلندمدت بازگشته است و باید گفت که احتمال یک خرید مدافع میانی دیگر وجود دارد.

با این حال وجود سیمون کیائر و احتمال یک خرید مدافع میانی به هیچ وجه باعث تغییر زوج اصلی قلب خط دفاعی روسونری نخواهد شد.

ترکیب اصلی خط میانی:

در حال حاضر ساندرو تونالی و اسماعیل بن ناصر شروع کننده‌های اصلی پیولی بوده‌اند و قطعا عملکرد خوبی داشته‌اند. در صورتی که رناتو سانچز به این جمع اضافه شود می‌تواند باعث تغییر شود و بازیکنی که ریسک از دست دادن ترکیب اصلی را دارد اسماعیل بن ناصر می‌باشد به این دلیل که او به اندازه تونالی در دیدارهای پیش فصل تاثیرگذار نبوده است.

ترکیب اصلی خط حمله:

سخت‌ترین بخش پازل مرتبط با خط حمله میلان می‌باشد که پیولی با توجه به گزینه‌های متفاوت و مختلف باید آن را حل و فصل کند.

احساس بر این است که پیولی قصد دارد تا از شارل دکتلار به عنوان نقش شماره 10 استفاده کند اما نمایش اخیر چشم گیر یاسین عدلی باعث شده تا راه حل متفاوتی ظاهر شود. بنابراین CDK به عنوان بال راست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته که این موضوع بسیار وابسته به این است که آیا در این مارکت حکیم زیاش بازیکن مازاد چلسی جذب روسونری خواهد شد یا خیر و همچنین ریکاوری کامل دیووک اوریگی از مصدومیت می‌تواند باعث رقابت او با اولیویه ژیرو شود.

با این حال ژیرو فرم بسیار عالی ای در دیدارهای پیش فصل داشته و هم‌چنان انتخاب نخست پیولی خواهد بود.

Milan (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Kalulu, Tomori, Hernandez; Tonali, Sanches (Bennacer); De Ketelaere, Adli, Leao; Giroud.

لازم به ذکر است که میلان در طول فصل بازی‌های زیادی خواهد داشت و به همین دلیل احتمال استفاده چرخشی نیز محتمل می‌باشد.

9404