پیام ویدیویی مسی در مراسم معارفه سوارز؛ لئو به دوست صمیمی‌اش چه گفت؟

پیام ویدیویی مسی در مراسم معارفه سوارز؛ لئو به دوست صمیمی‌اش چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز به طور ویژه ای در تیم ناسیونال اروگوئه معارفه شد و در فصل جدید کار خود را در این تیم که در دوران نوجوانی هم در آن جا حضور داشته است، آغاز می کند.

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه لوئیس سوارز در تیم ناسیونال به طور ویژه ای برگزار شد به گونه‌ای که این مراسم بیشتر شبیه به یک جشن بود. سوارز به همراه خانواده اش در این مراسم حاضر بود و درصد قابل توجهی از ورزشگاه 34 هزار نفری گرن پارک که ورزشگاه خانگی تیم ناسیونال است، پر شده بود. در واقع استقبال هواداران تیم اروگوئه ای از لوییس سوارز بسیار گرم و قابل توجه بود.

یکی از جالب ترین نکات این مراسم انتشار پیام ویدیوی لیونل مسی بود. در واقع روی اسکوربرد ورزشگاه تصویر یک پیام ویدیویی از لئو مسی منتشر شد و بدین ترتیب لئو مسی پیام ویژه ای به لوئیس سوارز داد.

مسی به بازیکن اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا گفت:" بهترین ها را برایت آرزو می کنم و می دانی چقدر تو را دوست دارم. برای جام جهانی به خوبی آماده شو چرا که شروع رقابت ها نزدیک است. از این به بعد تیم ناسیونال را به خاطر تو دنبال می کنم."

مسی و سوارز از دورانی که هر دو در بارسلونا حضور داشتند، رفاقتی نزدیک و صمیمانه با هم دارند و هنوز هم این رفاقت را حفظ کرده اند.

1470