ستاره آلمانی و تشبيه شرایط فعلی بایرن با سال کسب سه‌گانه تاریخی با مونیخی‌ها

ستاره آلمانی و تشبيه شرایط فعلی بایرن با سال کسب سه‌گانه تاریخی با مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جدایی روبرت لواندوفسکی و انتقال‌های انجام شده توماس مولر، بایرن مونیخ را در شرایطی مانند فصل سه‌گانه 2012/2013 می‌بیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان، توماس مولر در مصاحبه‌ای با خبرنگار این رسانه آلمانی در مورد خروج روبرت لواندوفسکی و شرایط فعلی تیم اشاره می‌کند: "شاید در واقع کمتر گل بزنیم، اما این بدان معنا نیست که ما به عنوان یک تیم کمتر موفق خواهیم شد."

در سال 2012 ماریو مانژوکیچ در خط حمله جایگزین ماریو گومز در مرکز حمله شد؛ اگر چه که این بازیکن کروات، ذاتا یک مهاجم مرکزی بود. مولر در این باره می‌گوید: "اما ما به نوعی در این سال ویژه و فصل فوتبالی 2012/2013 یک تیم شکست‌ناپذیر بودیم."

بایرن مونیخ تا به این جا، فصل پر سر و صدایی را از نظر انجام نقل و انتقالات پشت سر گذاشته است. آن‌ها نصیر مزرویی و رایان گراونبرخ را از آژاکس آمستردام هلند، سادیو مانه را از لیورپول انگلیس و ماتیاس دی‌لیخت را از یوونتوس ایتالیا به خدمت گرفته‌اند. ورودی‌هایی که مبلغی در حدود یکصد و بیست میلیون یورو برای این تیم آلمانی هزینه داشته‌اند. این موضوع برای توماس مولر دلیلی است که معتقد باشد تیم بایرن مونیخ یازدهمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان را نیز در فصل پیش رو کسب کند.

9404