برنامه‌ریزی میلان در استفاده از فرصت حضور و بازی در مارسی برای احیای مذاکرات جذب ستاره پرتغالی لیل

برنامه‌ریزی میلان در استفاده از فرصت حضور و بازی در مارسی برای احیای مذاکرات جذب ستاره پرتغالی لیل

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه میلان ایتالیا برای زنده کردن مذاکرات با رناتو سانچز، ستاره پرتغالی لیل پس از دیدار دوستانه در مارسی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، از زمانی که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه وارد رقابت با میلان برای جذب رناتو سانچز شدند، این معامله برای روسونری بیش از حد معمول و انتظار پیچیده شد. در واقع مدیریت باشگاه میلان ایتالیا نمی‌تواند مبلغ حقوق و مقدار دستمزدی که احتمالا پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به رناتو سانچز پیشنهاد داده را ارائه بدهد؛ با این اوصاف، باشگاه پايتخت‌نشین پاریسی هنوز هیچ اقدام رسمی در این زمینه انجام نداده است.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، مدیران فنی و ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا هم‌چنان باور دارند که مسیر آن‌ها برای دنبال کردن رناتو سانچز هنوز از بین نرفته است و آن‌ها حتی با مقامات باشگاه فرانسوی لیل از قبل به توافق رسیده‌اند در حالی که پی اس جی هیچ تلاش قابل توجهی برای راضی کردن لیل انجام نداده است.

بنابراین مدیریت میلان قصد دارد پس از دیدار دوستانه برابر مارسی با خورخه مندس مدیر برنامه‌های بازیکن که مدیر برنامه‌های لیائو نیز محسوب می‌شود مذاکرات را زنده کند.

این دیدار دوستانه روز یکشنبه برگزار شد و باید دید خروجی برگزاری جلسه به دنبال انجام این بازی در فرانسه چه خواهد بود؛ اما با توجه به نزدیکی شروع رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا، مدیریت باشگاه آث میلان نمی‌تواند بیش از این زمانی از دست بدهد.

خبرنگار رسانه اسکای در پایان گزارش خود تاکید می‌کند که طی روزهای آینده بروزرسانی های بیشتری در رابطه با این وضعیت را شاهد خواهیم بود.

9404